Skaparruset

Är jag inne i just nu. Vill inte kommunicera. Vill måla tavlor. Funderar om jag inte borde göra om bloggen till en slags portfolio? Skulle inte vara så dumt faktiskt. Det får nog bli i juli när svägerskan kan hjälpa mig. Imorgon bär det av till Lappmarkerna, ska hinna träffa familjen innan jag påbörjar min praktik i Råneå - det ska bli kul fast en del av mig förfasas över att vara ifrån katterna i en hel månad så att jag nära på kedjar fast mig här hemma.

I alla fall. En del människor inspirerar mig oerhört i drivkraft och mål. Själv har jag så många drömmar och så mycket jag vill göra PÅ SAMMA GÅNG att det blir svårt att välja vad jag ska göra just idag. Igår målade jag i alla fall en djungeltavla med kiwifåglar som hade converse-skor och ett rött pärlhalsband ^^ Annars bli det en och annan naken kropp, ugglor och fåglar i allmänhet. Ska nog visa er här på bloggen någon dag. Fast först ska jag städa upp, tvinga bror att photoshopa åt mig och bara njuta en smula av lugnet i Gällivare.

Med löfte om snart återseende: God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0