Another day in paradise

Ehhh. Är mitt inne i en sån där period där jag vill strö pengar omkring mig. Köpa saker. Roliga saker som kan fylla mina dagar med annat än plugg och ångest. Och självklart en helt ny garderob med fina kläder eftersom solen skiner och lurar en att tro att våren är i antågande.

Den här vintern har varit allt för lång!

Men H&Ms Garden collektion ger mig hopp om livet igen. Dock så är detta en dag med smutsigt hår och vansinnigt ont i käken av ingen anledning som helst. Kanske gnisslat tänder i natt? Det brukar jag inte göra, men som sagt: smärtan säger mig något helt annat - kunde knappt tugga min lunch. Så illa är det så det är bäst att ni tycker synd om mig ;)

Idag fyller i alla fall Johannes år. 26 jordsnurr you know, han har blivit en stor kille nu! Själv har jag börjat säga till folk att jag är 22 år, fast det bara är en liten sanning. Den hela sanningen skulle vara att jag blir 22 i maj i år, men rent själsligt känner jag mig mer som 22 än 21. Detta syndrom kommer väl att hålla i sig lagomt till jag blir 25, sen kommer jag nog bara att säga att jag är inte en dag äldre än jag är och tänka tillbaka på tider som när en konfirmand frågade mig (i höstas) hur gammal jag var.

*dimridå som för oss tillbaka i tiden*

Konfirmand: hur gammal är du?
Jag (med självsäkert leende): Gissa.
Konfirmand: Tja, du är väl 15 som resten av ledarna?

EHHHH.

Den kommentaren kommer nog inte att kännas okej förrän jag minst är 50 fyllda. Minst!

Nu ska jag försöka prestera nått annat än att titta på Salad Fingers på youtube. Freaky, men jag känner mig ung på nytt! Ahh, Salad Fingers, det hörde till det väna högstadiet - tiden i ens liv man helst glömmer.

Ha en grym fredag alla, jag ska fylla min med hemgjord chokladpudding och en massa Mario cart senare i kväll ^^

Kommentarer
Postat av: Jitah

Haha ja, vad säger man du är underbara syster! Älskar dig fruktansvärt mycket!!

2010-03-13 @ 02:09:59
URL: http://jitah.blogg.se/
Postat av: caroline

haha jag är med dig! men en vänlig själ trodde jag var minst 25, jag suger på den länge! hur lever livet?



många kramar C

2010-03-24 @ 15:05:28
URL: http://carou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0