Helgens eskapader

Som sagt - Johannes fyllde ju 26 år så då tog jag, Ida och Petter och planerade ett supriseparty med barnkalas-tema. Mäkta roligt faktiskt! Jag bakade en aptårta, Ida ritade skattkarta, vi köpte partyhattar med glada djur på samt ballonger som också hade söta små djur på! Jag och Ida var i vårt esse kan jag säga er, hehe. Låter bilderna tala för sig själva ^^

Den fantastiska aptårtan made by me ;D Han är glad!

 

Alla glada med hattar på! Älskling fotar ^^

Skattkartan!

Hittat den tredje skatten - en ask pimpim, höhö!

 

Sen of course en liten fiskedamm. Det var nog bara typ 15 år sedan sist för mig!

 

I Johannes påse får han veta att vi ska på bio som avslutning. Vi kollade på "Farsan" - sååå himla rolig :D

 

Sen i mellan allt stoj gjorde darling sina specialhamburgare till middag. Mycket gott och uppskattat! Toklyckad dag faktiskt, för han anade inget inte ens när jag och Ida blåste serpentiner på honom vid dörren ;) Bra träning också inför framtida barn, aptårtan var faktiskt riktigt svår att få till, hehe, men det ser ju nästan ut som en primat om man kisar lite först!

 

Nu ska jag springa iväg och dra på mig träningskläderna, jag och Ida ska på ett pass klockan åtta! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linnea (Prutto)

Haha, jag vill också ha ett sådant kalas när jag fyller 18! :)

2010-03-15 @ 21:04:00
Postat av: Jitah

Sv: Jag känner till den rackarns motorsågen.. perverst ju :O ring ring ^^bara du slog en signal!

2010-03-17 @ 17:04:58
URL: http://jitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0