It's a mystery!

Det verkar som att Euroflorist kommer att komma förbi med ett fång blomster åt mig under dagen. Har redan frågat maken, men han nekar. Hm. Vem kan tänkas skicka blommor åt mig? Men kul är det ju givetvis :D
Har skypat med Jenny nu på morgonen. Hon ska komma hit till Uppsala i slutet av april så på valborg ska vi till Gröna lund för att komma undan all fylla och kaos här i Uppsala :P Det blir i alla fall supergött! Längtar efter henne. För er som inte vet så var hon min tärna förutom min lillasyster när jag och Petter gifte oss. På tal om syster -  ska åka hem till lappmarkerna på fredag och blir där i en och en halv vecka. Ska bli riktigt najs att träffa min familj och lite vänner, leta påskägg och kanske åka lite slalom ^^ OCH äta en riktigt fin glutenfri pizza från Pizzabagar'n, ett av få ställen i Sverige som säljer glutenfria pizzor! Självklart med extra ost på
*Gaaarlhh*
Dreglar redan. Eftersom jag äter pizza så sällsynt sällan så är det otroligt gott när jag väl får chansen att unna mig en sån! Nu ska jag fortsätta med min c-uppsats, men innan ska jag fylla er dag med något som fick mig att skratta högt.
And by the way - sushin blev tokbra! Ska lägga in en bild på underverket sen ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

kul att du kommer upp :)

2010-03-24 @ 13:28:59
URL: http://mewithoutyou.blogg.se/
Postat av: sandra

Dags att uppdatera!! :)

2010-04-01 @ 15:12:30
URL: http://mewithoutyou.blogg.se/
Postat av: simone

Vilken sötnos :D

2010-04-12 @ 19:31:23
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0