Kanske, kanske inte

Jag borde liksom uppdatera oftare. Men mitt humör är verkligen svallande så här om dagen kände jag inte för något annat än att bara ligga på golvet och lyssna musik. Andra dagar är jag super uppåt och jätteglad. Hm. Kan nog inte vara helt lätt att leva med har jag en känsla av :/

Skolan går verkligen superdåligt just nu. Eller om jag ska vara ärlig så har den gått ruskigt dåligt hela terminen. Och jag blir bara mer och mer stressad över att jag inte får mina uppgifter gjorda. För om jag inte fixar detta, hur ska jag då kunna tillåta mig något kul och självförverkligande om jag mot förmodan skulle komma in på skrivarakademin? För då kommer jag ju att ha en massa rester och skulder till CSN upp över öronen. Blah.

Det enda som egentligen håller modet uppe är att det är så infernaliskt kul att träna. Jag mår bra i kroppen av det. Och jag har några trevliga delmål under året inför det jag vill klara rent fysiskt.

  1. Vårruset i Uppsala den 24 maj
  2. Tjejmilen 5 september
  3. En halvmaraton innan årets slut.
Sen vill jag SHOPPA. Det vill jag alltid när jag är lite down. Köpa mig lite självförtroende. En stil. vill göra nått drastiskt med håret typ färga det grönt eller nått (nja, kanske inte! men ni förstår grejen). Vill vara ute i svängen lite. Resa, vara kreativ, träffa människor och göra mig lite vänner for life liksom.

Nu ska jag jobba lite på några rester i skolan. Förhoppningsvis kommer jag en BRA BIT idag. Annars får jag smisk.

Kort lista på mitt hetaste "Vill ha"-grejer:


Dansk-svensk gårdshund gimme gimme!

Söt klänning från H&M


VÅR!!!

Kommentarer
Postat av: anna

I REALLY know that feeling. Jag känner mig så uppåt vissa dagar, och ibland bara så neråt som det bara går. Det är skitjobbigt. Känner att hela den här vintern varit en enda bergochdalbana, med fler nerförsbackar är uppförsbackar! Förstår inte vad det beror på. Ska börjar promma massor nu, få friskluft. Jag vill också må bra i kroppen! Känna mig frisk och pigg! kram!

2010-03-11 @ 14:12:52
URL: http://erniiee.blogg.se/
Postat av: Mikk&Lina ♥

Hejhej!:)

Haft en bra dag?

Kram

2010-03-11 @ 16:48:02
URL: http://otroliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0