Nog är det ju himla typiskt

Att man aldrig är så less och rastlös som när man MÅSTE plugga. Har inte särskilt mycket hopp om världen idag, men jag ska i alla fall i väg om en stund och göra mig av med lite överskottsenergi. Emil pemil Temin Temin är i alla fall i stan. Han är just nu isntängd i vardagsrummet med sin bror. Suspektaljud vittnar om att dom just nu spelar något tråkigt, våldsamt spel på min mans oförskämt stora dator.

Jag jobbar på min ansökan till Skrivarakademin. Egentligen hade jag nog kunnat skickat iväg den för länge sen. Men jag får lite prestationsångest när jag tänker på det. Arbetsprover. Tänk om typ alla i sverige skriver bättre än mig? Tänk om dom skickar tillbaka min ansökan osprättad bara för att dom ser hur jag skriver mitt namn?

Ahhh.

För vad ska jag göra för egocentriskt och kreativt om jag inte kommer in? Finns få saker jag vill mer än det här. Men jag har satt en deadline. Nu till helgen ska jag skicka in det. Oavsett. Sen blir det bara att hålla tummarna liksom.

Tur att Baman och Piderman gör mig så väldigt glad ^^


Kommentarer
Postat av: MOLLIE

Hihi, jag känner mig väldigt glad för jag har prao i två veckoer nu och behöver därför inte plugga :D

2010-03-07 @ 19:20:14
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0