SKA

Ja inte att jag ska nått. Nej. Jag och syster stötte ihop med två fajtande riddare igår när vi strosade hemmåt från Fyrishov. Jag blev ju tvungen att fråga. Och snubbarna sa att dom tillhörde SKA - sällskapet för kreativ anakronism. Ifall ni inte visste det. Så en av killarna räcker över sitt hemmabygge - ett träsvärd och berättar passionerat om vad de sysslar med. Som kendo. Fast istället för katana så kör dom mer medeltida europeisk stajl på det hela. Jag var imponerad! Så om ni är intresserad av riddare och sånt coolt (som jag är) så kan ni ju samla er i Ekonomikum-parken vid ett tiden nästa söndag (jag tror i alla fall att det var den tiden han sa) och checka in detta fantastiska eskapistiska skådespel ^^
Snajsigt!
Nu bär det av till stan. Min syster vill att vi ska utmana stormen och shoppa ändå. Jag tyckte nej. Men hon har sina knep för att övertyga mig. Så nu ska vi bege oss ut. Brr.

Kommentarer
Postat av: natalie

sv, taack så mycket hihi

åååh men tjejledarkvällen lät bra, puss

2010-03-01 @ 20:01:18
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0